Det første job efter studiet

Det første job efter studiet er på mange måder det vigtigste job, som du skal søge. Derfor skal vi også gøre, hvad vi kan for at forbedre dine chancer for at finde det rigtige job - første gang

Det første job efter studiet
Uanset om man som studerende har taget en lang, mellemlang eller en kort videregående uddannelse, så er det fordi, at man som studerende har et bestemt job eller en bestemt type af job i sigte. Derfor bruger rigtig mange studerende først og fremmest mange timer på studiet, for derefter at knokle videre på deres relevante studiejob, så de er sikre på, at de kan lande drømmejobbet.

Men hvad nytter det, hvis virksomhederne ikke har råd til at ansætte dig?

Derfor er det afgørende vigtigt at den borgerlige regering forsætter. Aldrig har der været så mange på arbejdsmarkedet, som der er nu. Det er et resultat af en fornuftig økonomisk politik og en vilje til at lave nødvendige reformer. Derfor er det vigtigt, at den borgerlige regering forsætter efter valget, hvis vi skal sikre en god erhvervs- og økonomiskpolitik, som gør at virksomhederne har råd til at ansætte dig og mig, når vi er færdige med vores studie.